Vis det fulde website

FinansWatch

Forsikring af børn, tænder og kæledyr driver Trygs præmievækst

Danskerne vil have tryghed – især når det gælder sundhed – og derfor har de taget godt imod en række nye produkter fra Tryg, der alene i de seneste 12 måneder har sendt over 50 nye produkter på markedet.

Morten Hübbe, koncerndirektør i Tryg. | Foto: Gregers Tycho / Ritzau / Ritzau Scanpix

Tryg oplevede i andet kvartal en fortsat vækst i præmierne, og spørger man koncernchef, Morten Hübbe, så ligger forklaringen især i nye produkter på markedet for privatforsikringer, hvor forsikringskæmpen alene i løbet af de seneste 12 måneder har lanceret mere end 50 nye produkter.

"Det handler om at gøre markedet større. Vi er kommet med en række nye produkter. I stedet for bare at sælge de produkter, vi har solgt altid, så bruger vi flere kræfter på at forstå kundernes liv og deres behov," siger Morten Hübbe til FinansWatch i et interview kort efter udsendelsen af regnskabet for andet kvartal.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld FinansWatch gratis nyhedsbrev

OBS: Det er gratis at modtage nyhedsbrevet.

Mere fra FinansWatch

Job

Se flere jobs