Vis det fulde website

FinansWatch

Nordea udpeger ny chef for tre områder

Den nordiske storbank har fundet en ny chef, der får ansvar for bankens brand, kommunikation og markedsføring, og som bliver indlemmet i bankens direktion.

Foto: Philip Davali/Philip Davali, Ekstra Bladet

Ulrika Romantschuk skal fremover stå i spidsen for Nordeas brand, kommunikation og markedsføring. Det oplyser den nordiske storbank i en pressemeddelelse.

Det 54-årige nye direktionsmedlem i Nordea kommer fra en stilling som viceansvarlig for kommunikation og branding hos Fazer, et stort finsk fødevareselskab, hvor hun har været en del af den øverste ledelse siden 2005.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Modtag nyhedsbreve fra FinansWatch

OBS: Det er gratis at modtage nyhedsbrevet.

Mere fra FinansWatch

Job

Se flere jobs